Golden Okul Kantinleri Dahil Bir Çok Noktada Çocuklarla Buluşacak
Akman Holding, Golden markası ile çocuklara sağlıklı meyvelerden vitamin ve enerji alarak, "obezite" endişesi taşımadan, susuzluklarını en lezzetli biçimde giderebilecekleri yeni ürünler sunuyor. Türkiye'de beslenme bilincinin yaygınlaşmasıyla meyve suyu tüketimi hızla artarken, Golden'in 200ml'lik yeni meyveli içecekleri, meyve suyu tüketiminde yüzde 28 ile en önemli paya sahip çocuklara, gazlı ve aromalı içeceklerin satılının Milli Eğitim Bakanlığı'nca yasaklandığı okul kantinleri de dahil, bir çok noktaya ulaşacak. Golden'in yeni ürünü dar gelirli öğrencilere ulaştırmak için de sosyal sorumluluk çalışmaları yürütülecek.
Golden portakal, vişne, şeftali vekayısı olmak üzere 4 farklı çeşitten oluşan 20mm ml'lik yeni meyveli içeceğini, bir reklam kampanyası ve medya lansmanı ile Türkiye'ye sundu. Ersu ve Golden markalarıyla meyve suyu sektörünün en büyük yerli üreticilerinden olan Akman Holding, yüzde 100 meyve suyu ve nektar çeşitlerinden sonra, bu yeni ürün ile ilk kez "meyveli içecek" pazarına girdi.